Alvázas felépítésű volt a Daihatsu által 1963-ban áprilisában bemutatott Compagno modell, amely elsőként teherszállítóként jelent meg, két hónappal később pedig kombiként is megvásárolható volt – ez lett a márka első személyautója. Novembertől pedig már lépcsős hátú karosszériával is válaszható volt, 1965-től kabrió és négyajtós lépcsős hátú felépítménnyel bővült a választék.
Az idei Tokiói Autószalonon a DN Compagno tanulmány új formában, négyajtós kupéként eleveníti fel a nevet, ránézésre a hátul utazóknak nem maradt sok fejtere. A karosszéria hossza 4,2 méter, szélessége 1,695 méter, a magasság 1,43 méter. Valószínűleg van jövője az autónak, hiszen 1,0 literes turbómotort és 1,2 literes benzin-elektromos hibrid hajtást is említenek vele kapcsolatban.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!