A Parussini fivérek által vezetett Italia Motor Sport műhely a Lancia raliautók üzemeltetésére és felújítására specializálódott. Utcai autókkal is foglalkoznak, és most ezt az üzletágat szeretnék 30 autó erejéig az előtérbe helyezni azzal, hogy bejelentették a Limited Edition nevű átalakításukat. Mivel Stefano és Ivan Parussini jó barátja a kétszeres rali-világbajnok Miki Biasion, az ő áldását is sikerült megszerezni.
A kiindulási alapot minden esetben eredeti Lancia Delta HF Integrale jelenti, amelyet az szó szerint az utolsó csavarig szétszednek és aztán teljesen újjáépítenek; ennek során a tapasztalatok a rali-tapasztalatok alapján problémás helyeken megerősítik a karosszériát, de nem építenek be bukókeretet. A nemhivatalosan csak Evo 3-asnak nevezett autónál a 2,0 literes turbómotor teljesítményét a gyári 177-215 lóerőről 340-350 lóerőre növelik. Természetesen a hajtásláncot, a fékrendszert és a felfüggesztést is ehhez igazítják, például olyan keménységű Bilstein lengéscsillapítókat építenek be, amelyeket Miki Biasion fog kiválasztani.
A mind a mai napig Lancia Delta HF Integrale-val közlekedő Miki Biasion személyes kapcsolatára is szükség volt ahhoz, hogy az Italia Motor Sport megkapta a Martini Racing jóváhagyását a legendás megjelenés használatára, így a tervezett 30 darabos Limited Edition szériából 8 ezt a külsőt kapja. A belső térben a Sparco üléseit, kormányát, biztonsági öveit használják. Egy-egy Lancia Delta HF Integrale Limited Edition ára 250-300 000 euró lesz, az összeget befolyásolja, hogy mennyi munka van a karosszériával, mielőtt elkezdhetik az átalakítást. A csomagtartót is megtöltik, a Ma-fra autóápoló készlet mellett ott két darab Sparco-versenyoverált helyeznek el.