Nem csak 45 éves konstrukciót kínál az Iveco Kínában, hiszen most hivatalosan is bemutatkozott a a Fidato nevű, keresztmotoros, elsőkerékhajtású modell – a név úgy hangzik, mintha a Fiat és Ducato szavak zanzásításából született meg. Nem saját fejlesztésről van szó, hanem a SAIC konszernhez tartozó Maxus márka által most piacra dobott V70-es típust vette a nevére a SAIC (Nanjing) és az Iveco vegyesvállalata, a Naveco.
Első körben személyszállító járműként kínálják majd a 4993 mm hosszú járművet, tehát 2-3 üléssoros (5, 6, 8 vagy 9 személy+csomagok), akár luxusbelsővel lehet megvásárolni a Fidato-t, egyelőre nincs szó, lemezelt oldalfalú teherszállító változatról. Egyedüliként a SAIC saját fejlesztésű, 2,0 literes, változó geometriás turbóval ellátott dízelével (150 LE/375 Nm) szerelik az Iveco Fidato-t, amihez 9 fokozatú automatikus váltó csatlakozik; az erőforrás teljesíti az Euro 6d kipufogógáz-tisztasági előírásokat. A jövőben akkumulátoros-elektromos változat megjelenése is várható.