A Pagani manufaktúra ügyfelei a végsőkig elmennek, ha az egyedi igényekről van szó, például rögtön 2 olyan vásárló is akadt, aki több éven át győzködte Horacio Paganit arról, hogy építsen nekik hosszú – Longtail – karosszériát. Végül a gyár beadta a derekát, és a Grandi Complicazioni névre hallgató saját karosszériaépítő műhely 2 év alatt elkészült a nagy munkával. Nem egyszerűen csak megtoldották a karosszéria hátsó részét, de a kocsi orrának a megjelenését is leegyszerűsítették, hogy az jobban emlékeztessen a múlt század 60-as éveinek sportkocsijaira, és elvégezték a homologizációs munkát, így bárhol forgalomba lehet helyezni a Pagani Huayra Codalunga névre hallgató modellt.
A kezdeti 2 megrendelőhöz még gyorsan találtak 3 másikat, így az egyelőre 5 példányra limitált szériát 7 millió eurós áron tudják adni. A karosszéria hátsó részét 36 centivel nyújtották meg, a V12-es biturbó teljesítménye 851 LE/1100 Nm, ehhez teljesen új – hosszabb – titánium kipufogórendszert készítettek. A saját tömeg 1280 kg-ra emelkedett, amiben benne van az aktív aerodinamika is, 4 számítógép által vezérelt légterelő lemez irányítja a légáramlást. A színeknél és a belső kialakításnál a 60-as éveket idézik meg, az üléseket hasított bőr csíkokból szőtt szövettel borítják, és kivétel nélkül selymesfényű finist kapnak a Codalunga kupék.