Nem vitték túlzásba a modellváltást a Ssangyong pickup esetén, az Actyon Sports karosszériájának csak az A oszlop előtti részét bolygatták, az átalakítás után pedig Korando Sports néven forgalmazzák az autót.
Mindenképpen jót tett az autónak, hogy az orrát lecserélték, arról nem is beszélve, hogy a hátsó rész tökéletesen illeszkedik stílusában az orrhoz. Az autót egyelőre csak 2,0 literes, 155 lóerős (320 Nm) turbódízellel kínálják, hátsó- vagy összkerékhajtással, de a korábbihoz hasonlóan itt is várható nagyobb dízel és benzines megjelenése is. A 2,0 literes dízel egyébként teljesíti az Euro 5-ös előírásokat, szabványos átlaga 6,4 l/100 km.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!