Amíg a Nissan Ariya tanulmány hajtását nem részletezik, a „hamarosan érkező” villanyautó tudásáról majdnem mindent elárul az itt látható Nissan Leaf kísérleti autó. A lényeg a két motoros hajtás, ami 309 lóerős rendszerteljesítmény és 680 Nm-es rendszernyomatékot biztosít, és a motoros szabályozásával csökkentik például a karosszéria előrebillenését energia-visszatermeléskor – a fotó tanúsága szerint gyorsításkor erősen ágaskodik a karosszéria.
Változatlan, 2700 mm-es tengelytávolság mellett a kísérleti autó karosszériája 10 mm-rel rövidebb, 10 mm-rel magasabb és 42 mm-rel szélesebb a Leaf szériaváltozatánál, a 17 colos felnikre elöl 215/55, hátul 235/50-es abroncsok kerülnek. Az utastérben is megjelenik a következő generációs technológia, a normál érintőképernyőre szúrták rá a 12,3 colos képátlójú óriáskijelzőt, amely már modernebb grafikával tájékoztat.
Abban nem reménykedhetünk, hogy a Nissan Leaf is megvásárolható lesz ezzel a kétmotoros hajtással, a kompakt autónál marad az elsőkerékhajtás és a józanság.