2018-as bemutatása óta már több mint 53 ezer elektromos Konát értékesített a Hyundai Európában, a most bemutatott felfrissített változattal ezt a sikert akarják folytatni. Márciustól egyébként már Csehországban készülnek a Kona villanymotoros kivitelei az európai piac számára, ami azt jelenti, hogy az ügyfelek gyorsabban hozzájuthatnak autójukhoz, ha nem épp raktérkészletről választanak.
Új az orr megjelenése, a benzineshez/hibridhez képest több a karosszéria színére fényezett felület aránya; itt is 40 mm-rel nőtt a teljes hossz, a 10 választható karosszériaszín közül 5 új árnyalat. Széria lesz a 10,25 colos digitális műszeregység, a 8 colos érintőképernyős fejegység vezetéknélküli Android Auto és Apple Carplay csatlakozást kínál, a 10,25 colos képernyős egységhez jár a Bluelink és Hyundai Live online kapcsolódási lehetőség. Utóbbinál a töltés távoli vezérlésére is lehetőség van alkalmazásból.
Továbbra is két hajtás közül lehet választani, az alapmodellben 39,2 kWh kapacitású az akkumulátor, a hajtómotor 136 LE/395 Nm teljesítményű, a nagy hatótávolságú kivitel 64 kWh-s akkumulátort kap, a hajtómotor 204 LE/395 Nm teljesítményű. A WLTP-hatótávolság 305 illetve 484 km, 100 kW-os egyenáramú töltést tud fogadni az akkumulátor, a fedélzeti töltő 7,2 vagy 10,4 kW teljesítményű.