Nagy reményeket fűz a Ford a nemrég bemutatott villanymotoros F-150 Lightning flottaügyfeleknek kifejlesztett Pro változatával, hiszen az üzleti vásárlók a TCO, azaz teljes élettartam során felmerülő költség alapján választanak autót, e téren pedig a villanymotoros pickup jól áll. Az indulóár 39 974 dollár, mintegy 13 ezer dollárral olcsóbb a magánvásárlóknak szánt modellnél, ezért pedig le kell mondani a lámpákat összekötő látványos LED-es csíkokról, a műszerfalon csak hagyományos elrendezésű, 12 colos képátlójú érintőképernyős fejegységet találunk, az üléseket könnyen takarítható műbőr kárpit borítja. Előfizetés keretében kínálja a Ford a flottakövető szoftverét, a vételárban benne van még az ügyfél által kért helyszínre telepítendő 32A teljesítményű wallbox töltőberendezés.
A 40 ezer dollár alatti indulóárért is már a 426 LE/1050 Nm rendszerteljesítményű, kétmotoros összkerékhajtást kapja az ügyfél 370 km-es hatótávolságot garantáló akkumulátorral, a 483 km-es hatótávolságot biztosító nagyobb akkumulátor, amihez már 563 LE/1050 Nm rendszerteljesítmény jár legalább 49 974 dollárba kerül. Alapáron 2,4 kW teljesítményű áramforrást kínál a Lightning Pro, felárat kell fizetni a 9,6 kW teljesítményű rendszerért, amihez két 120V és egy 240V-os konnektort is tartalmaz. A Ford több mint 233 millió km-nyi telematikai adat elemzésével azt derítette ki, hogy az F-150 vásárlók 95%-a napi kevesebb, mint 280 km-t tesz meg autójával, tehát már az alap akkumulátor-kapacitással is jelentős – 8 év és 160 000 km megtétele alatt 40%-os – TCO költségmegtakarítást érhetnek el.