Amíg a Jaguar az utolsó csavarig a réginek megfelelő autókat épít, az Aston Martin amolyan restomod stílusban készít 25 darab DB4 G.T. Continuation kupét, például a legújabb digitális tervezésnek és megmunkálásnak köszönhetően minimálisra csökkentik a karosszériaelemek illesztési hézagait. Az acél csővázra szerelt vékony alumínium borítólemezek (a 8 lightweight változat alapján készülnek az új példányok) végső beállítását kézi munkával végzik.
aston2
A karosszéria mellett a felfüggesztést, a motort, a fékrendszert és a biztonsági berendezéseket is átdolgozták a mérnökök annak érdekében, hogy az autókért 566 millió Ft-nak megfelelő összeget leszurkoló vásárlók megbízható autót kapjanak. Bár ez a szempont némileg ellentmondásos, hiszen az eredeti alvázszám-szériát folytató újragyártott autókat nem lehet forgalomba helyezni, azokat a gyár versenypályás használatra ajánlja, a tulajdonosok ideiglenes rendszámmal tudják majd azokat használni közúton.
aston3
A gyár egy külön, két éves élményprogramot szervez a DB4 G.T. Continuation vásárlóknak, amely során a világ versenypályáit járják körbe, és az Aston Martin gyári versenyzői, élükön Darren Turner-rel tanítják meg a korabeli konstrukció tudásának teljes kihasználására az ügyfeleket. Avagy hogyan kell vezetni a rövid tengelytávolságú, 340 lóerős hathengeressel szerelt autókat padlógázon. Az Aston Martin egyébként már a hivatalos bejelentés előtt értékesítette mind a 25 példányt, a sikerből ítélve a jövőben újabb „régi” Aston Martinok megjelenésre számíthatunk majd.

aston4

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!