Megpróbálták szélesebbnek láttatni a BMW X6-os modellt a tervezők, ennek érdekében kijebb kerültek a ködfényszórók, amelyek ezüst színű betétben helyezkednek el. A széria bi-xenon fényszórót felár ellenében teljesen LED-es lámpára cserélik, az M modelleknél széria az utóbbi.
Alapáron immár 19 colos könnyűfém felniket kap az autó, a színpaletta három új metálfényezéssel bővült, amelyek közé azért még egy újabb szürke árnyalatot is becsempésztek. Az egyik legérdekesebb új extrafelszerelés a power-doma-okkal, azaz erődomborításokkal rendelkező motorháztető, amely azonban Németországban nem választható, mivel rontja az autó gyalogosvédelmét. Úgy látszik, Európán kívül nem vigyáz annyira a gyalogosokra a gyár…
A benzin- és dízelmotorok nem változtak, kivéve az M50d megjelenését, a 381 lóerős, 740 Nm nyomatékú dízellel 7,7 l/100 km az X6-os átlagfogyasztása. Mármint elméletben, laboratóriumi körülmények között.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!