Kínában a Dongfeng volt a Renault partnere a személyautók terén, azonban a franciák visszavonultak a piacról, így a Dongfeng ölébe hullott egy évi 150 000 autós kapacitású üzem. Nosza kitalálták, hogy indítanak egy új villanyautó-márkát, amely középtávon már 9 autóval lesz jelen a piacon, és jövőre kezdik forgalmazni az első Lantu autót, az i-Land Voyah nevű tanulmány szériaváltozatát.
Az i-Land kimondva angolul szigetet jelent, valójában betűszó: i – intelligens, l – luxus, a – autonóm, n – természet (nature), d – delikát, a Voyah pedig az anbol utazás, azaz voyage fonetikusan leírva. Az akkumulátoros-elektromos luxusautó az új fejlesztésű ESSA (electric smart secure architecture) padlólemezt használja, hármas szintű önvezetésre képes a vezetőtámogató rendszer. A műszaki részleteket még nem árulták el, csak annyit mondtak, hogy az akkumulátoros-elektromos autókon felül lesznek majd hatótávnövelős és hálózatról tölthető hibridek is a Lantu márka kínálatában.