Kezd nagyjából egyenesbe kerülni a felfrissített Lada Vesta sorozatgyártása, amelyre azért kellett várni, mert a gyártósort áttelepítették Izsnyevszkből Togliattiba. A lépcsős hátú és a kombi kivitel is elérhető normál és Cross megjelenéssel, egyedül a 147 lóerős 1,8-as szívómotorral Sport hiányzik a kínálatból – leginkább azért, mert annál Renault váltót használnak és Renault-alkatrészekkel javították fel a futóművet, és a francia eredeti alkatrészek manapság nem elérhetőek Oroszországban. Nem tudni, mikor rendeződik a helyzet, ezért most piacra dobták a Vesta Sportline modellt.
Ennél a Sport-hoz készített légterelőket használják, de a futóműben csak annyi a változás, hogy feszesebb rugókat építenek be, és ami a legfontosabb, hogy megtartják az 1,6-os blokkot – igaz, a Granta Sport számára készített 118 lóerős teljesítménnyel építik azt be a motortérbe –, és így marad a Lada-váltó is. A Lada Vesta Sportline szedán 10,9, a kombi 11,0 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra, a sportos hangulatot az utastérben piros betétek és elöl javított oldaltartású ülések teremtik meg. A forgalmazás novemberben indul, akkor árulják el a vételárat is.