Első nagy autógyártóként a Toyota nyitott formatervező stúdiót Dél-Kaliforniában, Newport Beach városában 1973. október 2-án kezdte meg hivatalosan a működését a CALTY nevű létesítmény. Elsőként az 1978-as Celica került sorozatgyártásba az itt tervezett autók közül, és azóta igen termékeny a jelenleg 47 főt foglalkoztató stúdió, aminek a 2024-es Toyota Landcruisert is köszönhetjük. Annál a múltba nyúltak vissza, de már a jövőn is dolgoznak: íme a Baby Lunar Cruiser.
Változott a név, mert nem egyszerűen csak az elektromos korszakba léptek át a dizájnerek, de égitestet is váltottak, a Föld helyett a Hold az autó elképzelt otthona. A Toyota Baby Lunar Cruiser esetén az FJ40-es Land Cruisert próbáltak megidézni, és annak a szellemiségét ötvözni a Japán Űrügynökség számára a Toyota által fejlesztett holdjáró projekttel. Utóbbinak köszönhető a túlnyomórészt átlátszó üveg karosszéria, illetve számos kijelző is van, amelyek a külső kamerák segítségével növelik a látómezőt – ebbe beletartoznak a tetőcsomagtartó sarkában pihenő drónok, amelyek szintén képet közvetítenek az autónak.
Kerékagy-villanymotorokat használ a csak virtuálisan létező Toyota Baby Lunar Cruiser, amelynek az irányítására joystickok szolgálnak – csak irányít a sofőr, a pontos manővereket majd az elektronika intézi. Különösen tág állítási tartománnyal rendelkeznek az ülések, a hátsó részben levő gyors rögzítős molle panelek segítségével az aktuális feladathoz lehet alakítani a belsőt. A terepen használatot nagyban megkönnyítik a nyomás nélküli kerekek, amelyeknél nem fenyeget defekt veszélye.