Már rutinosak a Nissan formatervezői abban, ha össze nem tartozó autókat kell közös nevezőre hozni, hiszen ők készítették el a Nissan GT-R alapra épített Juke-ot, valami hasonló történt most is, hiszen a még be sem mutatott következő Nissan Micrát ismerhetjük meg hasonló túlzásokkal. A 20-23 névvel arra utalnak, hogy 2 évtizeddel ezelőtt nyitották meg London Paddington kerületében az európai formatervező stúdiót.

Az itt dolgozó fiatal dizájnerek készítették el a Nissan 20-23 megjelenését, ők egy izgalmas sportkocsinak képzelték el a jövő városi villanyautóját, amellyel szívesen járna bárki munkába. Az utastérbe jutáshoz a felfelé forduló ajtók után a bukókereten kell átlépni, az ülések versenyautósan az utastér közepére kerültek, nagyon hosszú a kormányoszlop, amelynek a végén a volán és egy kapcsolókat tartó konzol található.

Versenyautókon megszokott aerodinamikai elemeket használnak, tehát a kocsi orrától csatornák vezetik a levegőt az első fékek hűtéséhez, az első kerekek mögötti szellőzőnyílások vezetik el a levegőt a kocsi alól, ezzel növelve a leszorító-erőt, amelynek jelentős részét az óriási méretű hátsó szárny állítja elő. Ebből persze várhatóan semmi nem marad meg a következő Nissan Micra esetén, de a 20-23 tanulmány LED-es lámpáit minden bizonnyal viszontlátjuk majd az új kisautón, amelyet már csak elektromos hajtással kínálnak majd – műszakilag az új Renault 4/5 testvérmodellje lesz.