Alig pár héttel a BMW X5 és X6 modellfrissítését követően megismerhetjük az X5 M és X6 M módosított változatát, amelyek az M GmbH belső égésű motorral szerelt autói közül elsőként kapnak 48 voltos lágyhibrid rásegítést. Mielőtt még a benzinvérűek aggódni kezdenének, a csak Competition kivitelben árult szabadidő-autó és szabadidő-kupé 625 lóerős teljesítményt ad, a 12 LE/200 Nm-es villanymotor pedig finom motorindítást és közvetlenebb gázreakciót eredményez – no meg a fogyasztást is mérsékli, épp csak sokadrendű szempont jelen esetben.
Itt is megváltozott a megjelenés, az Individual műhely az eddiginél színesebb megjelenésekkel készül, nagyobbak a vesék és a márkajelzés elöl, feketék a karosszériadíszek, opciósan látható karbon kiegészítők is elérhetőek. Nagypanelos műszerfalat vezetnek be itt is (12,3 colos műszeregység, 14,9 colos központi érintőképernyő), de M-logós a hangulatvilágítás, karbon kapcsolófülek vannak a kormány mögött.
Új fejlesztésű a 4,4 literes V8-as biturbó, amely megerősített főtengelyt kapott, könnyebbé tették a légáramlást a szívósortól kezdve a kipufogó-leömlőig, továbbfejlesztették a hengerek közötti V-ben elhelyezett turbófeltöltőket, optimalizálták a kenési rendszert. A maximális teljesítmény 625 LE (6000/perc), nyomatéka 750 Nm (1800-5800/perc), ezt egészíti ki az indítógenerátor 12 LE/200 Nm-e, így nem csoda, hogy az üresen is 2,4 tonnás szabadidő-autók 3,9 másodperc alatt gyorsulnak 100 km/órás tempóra, 0-200 km/h gyorsulás 13,6 másodpercig tart, a csúcssebesség alapáron 250 km/h, az M Driver’s Package megrendelésekor 290 km/óra.