Laposabb és szélesebb hűtőráccsal, nagyobb alsó légbeömlőkkel alakították át az Audi Q5-ös megjelenését a modellfrissítés alkalmából, hátul pedig akár OLED-technológiás (homogén fénykibocsájtás, nagy fényerő) LED-lámpák is elérhetőek. Ezeknél menüből lehet majd választani a három rendelkezésre álló megjelenés közül, dynamic-módba kapcsolva az üzemmódválasztót szintén megváltozik a hátsó fény. A korábbinál nagyobb lökhárítók miatt 19 mm-rel nőtt a hossz.
A 10,1 colos képátlójú központi érintőképernyő „lebeg” a műszerfal előtt, nincs többé központi kezelőszerv az ülések közötti konzolon – tárolóhely került ide –, a harmadik generációs hardver tízszer nagyobb számítási teljesítménnyel bír, mint az elődje. A különféle digitális szolgáltatásokra a vásárlást követően is elő lehet fizetni. A műszeregység alapáron analóg órákat tartalmaz, a csúcsszinten jár a 12,3 colos képátlójú vetített műszeregység. Az alap mellett design selection és S line belső hangulat is elérhető.
Amikor a frissített Audi Q5-ös megérkezik Európába az év végén, egyedül a 40 TDI jelzésű hajtással lesz megvásárolható (204 LE/400 Nm), a választék csak 2021 folyamán lesz teljes a 35 TDI (136 LE/320 Nm vagy 163 LE/370 Nm) és a 3,0 literes V6-os 50 TDI (386 LE/620 Nm) megjelenésével. A benzinesek sorát a 2,0 literes négyhengeres nyitja, a 40 TFSI (204 LE/320 Nm) és a 45 TFSI (265 LE/370 Nm) mellett a 3,0 literes V6-os biturbó (354 LE/500 Nm) és az 55 TFSIe jelzésű plug-in hibrid hajtás (367 LE/500 Nm). A négyhengeresekhez 12V-os, a hathengeresekhez 48V-os lágyhibrid rendszert adnak, az egyes motorok elérhetősége piaconként változik.