Kétféle megjelenés közül lehet választani a felfrissített Land Rover Discovery Sport modellnél, a normál és az R-Dynamic közös vonása, hogy a légellenállás optimalizálásával 2%-ot sikerült lefaragni a szabványos fogyasztásból. Ennél nagyobb spórolást jelent a 48V-os lágy-hibrid rendszer megjelenése (a 240 lóerős dízelnél és a 250 lóerős benzinesnél széria, egyébként feláras), illetve még az idén a kereskedésekben lesz a zöld rendszámos plug-in hibrid. A hatótávolságot növeli még a 20%-kal bővült, 65 literes üzemanyagtank.
Jobb dolguk van az utasoknak is, elöl a legújabb generációs InControl Touch Pro fejegységet találni érintőképernyővé alakult középkonzollal, új a második sorban lévő üléspad, ami 40:20:40 arányú osztással rendelkezik. Megnövelték az apró tárolók méretét és összesen hat darab USB-töltési lehetőséget találni az 5+2 személyes Discovery Sport belsejében, elöl vezetéknélküli töltő is lehet. A vezetőtámogató rendszerek sorába bekerült a „láthatatlan motorháztető”, azaz az orrkamera képes mutatni a kocsi előtti területet.
Látványosabbak lettek a LED-es világítótestek elöl-hátul, a karosszéria merevségét 13%-kal növelték azzal, hogy a segédkereteket immár mereven rögzítik az önhordó vázhoz, ez egyébként a vibrációkat is csökkenti.
Az összkerékhajtású modelleknél alapfelszerelésként jár a Terrain Response 2, amely a talajhoz/terephez igazítja az elektronikus beavatkozók működését, a gázlómélység 600 mm. Már most rendelhető a megújult technikájú Land Rover Discovery Sport, az év vége felé lesz elérhető a zöld rendszám használatára jogosult PHEV változat, és ezzel párhuzamosan egy háromhengeres benzines alapmotorral is bővül majd a választék.