Közeleg már a Fiat Bravo utódlása, és abból kiindulva, hogy már Európában is lefényképezték a Fiat Viaggio ötajtós változatának enyhén álcázott prototípusait, jó eséllyel kijelenthetjük, hogy a képeken látható autó lesz az olaszok új kompakt ajánlata.
Még novemberben, a Guangzhoui Autószalonon leleplezik az autót, amely arra a padlólemezre épül, amely az Alfa Romeo Giulietta alatt debütált, és idő közben már a Chrysler is használja. A Fiat Viaggio nevű lépcsős hátútól eltérő az orr kialakítása, sportosabb irányba vitték el a megjelenést a légbeömlők-ködlámpafészek átalakításával, hátulról nézve pedig kifejezetten alfás a vonalvezetése az ötajtós karosszériának.
Az utastérben nem várható változás a limuzinhoz képest, és a technikában sem. Igaz, utóbbi téren nincs miért szégyenkezni, hiszen csak az 1,4-es T-Jet turbómotor kerül a motortérbe, 120 vagy 150 lóerős teljesítménnyel, 6-os kézi kapcsolású vagy dupla kuplungos váltóval. Európában e mellett még az 1,6-os és 2,0 literes Multijet dízelek kerülhetnek a motortérbe, és elképzelhető, hogy lesz majd 1,4-es, szívó benzines alapmotor is. Persze csak akkor, ha egyáltalán eljut hozzánk ez a típus. Egyelőre csak reménykedhetünk.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!