A termékpaletta bővítésével próbál meg túljutni a pillanatnyi zavaron a kínai Nio, az elektromos autókat gyártó céget 2014-ben alapították és 2018 őszén kezdte meg az ES8-as szabadidő-autó értékesítését, pont akkor, amikor Kínában kihirdették a villanyautókat segítő támogatások kifuttatását, és egyébként is lassulni kezdett a kínai piac. A kisebb méretű és olcsóbb ES8 érkezése ellenére az évi 100 000 autós kapacitású gyár alig termel, mindössze 17 776 járművet tudtak értékesíteni, a részvényárfolyam negyedére csökkent, lemondtak egy második (Sanghajba tervezett) üzem építéséről. Most a lehető legtöbbet próbálják meg kihozni a meglévő infrastruktúrából azzal, hogy bemutatták az EC6 nevű kompakt szabadidő-kupét, ami reményeik szerint a hagyományos EC6-osnál jobban tetszik majd a kínai ügyfeleknek. Ráadásként az EC6 kupéhoz adják a nagyobb ES8-as számára kifejlesztett 100 kWh kapacitású akkumulátor is (615 km-es NEDC hatótávolság), míg az ES6-os a 70 kWh-s teleppel (435 km NEDC hatótávolság) folytatja. Kétféle hajtással választható a kupé, alapesetben két darab 218 lóerős villanymotort kap 436 lóerős rendszerteljesítménnyel (0-100 km/h 5,6 s), kérhető még erősebb, 326 lóerős villanymotor a hátsó tengelyre, amivel 544 lóerő a rendszerteljesítmény és 4,7 másodpercre rövidül a 0-100 km/óra sprint.
Az ES8-as szabadidő-autó jövőre a jelenlegi 70 (415 km) és 84 kWh (485 km) kapacitású akkumulátor helyett megkapja a 100 kWh (580 km) kapacitású darabot, ezzel párhuzamosan pedig csökkentik a teljesítményét. A jelenlegi 653 lóerő helyett 544 lóerőre (az EC6 erősebb hajtása) mérséklődik a rendszerteljesítmény, a 0-100 km/óra sprint ideje 4,4 másodpercről 4,9 másodpercre nyúlik.