A Geely nem akar belépni a villanymotoros mopedautók piacára, de a Geometry almárka alatt piacra dobott EX3 Kungfu Tehén bizonyítja, hogy azért ők is tudnak olcsó elektromos autót készíteni – az indulóár 59 700 jüan, azaz 2,8 millió Ft. Nem új fejlesztésről van szó, a 2017 óta benzinmotorral kínált Geely Vision X3-as karosszériáját örökölte meg az újdonság, épp csak látványosabb hűtőrácsot készítettek neki.
Meg látványos belsőt, ahol a sötét- és világosszürke színeken felül megjelenik a kék is, illetve a műszerfal teljes szélességét elfoglaló, szellőzőnyílásokat rejtő elem díszcsíkja és a biztonsági övek is lime-színűek, a 10,25 colos érintőképernyő feláras. Az alacsony indulóár egyik magyarázata, hogy aktív biztonsági felszerelés nincs a fedélzeten a blokkolásgátló kivételével, a passzív felszerelések sora pedig két légzsákra és ISOFIX-rögzítési lehetőségekre szorítkozik.
A karosszéria 4005 mm hosszú, 1760 mm széles, 1575 mm magas, a tengelytávolság 2480 mm; az utastér ötszemélyes és még csomagoknak is marad némi hely – a raktérmérettel még adósak. Azt viszont elárulták, hogy a 95 LE/180 Nm teljesítményű hajtómotorral szerelt Geely Geometry EX3 Kungfu Tehén 37 kWh kapacitású akkumulátor kap, amivel 322 km-es NEDC-hatótávolságot ér el. A fedélzeti töltő 6,6 kW teljesítményű, de villámtöltést (teljesítményt nem közöltek) is képes fogadni az autó.