Nem tudjuk, hogyan (vagy hogy egyáltalán?) fog átkerülni az elektromos korba az Audi ikonikus sportkocsija, a Győrben gyártott TT típus, de most megkezdődött a csúcsmodell, a 2,5 literes, öthengeres motorral szerelt TT RS búcsúztatása az Egyesült Államokban – a sajtóanyag szerint továbbra is megvásárolható marad a TT és a TTS, illetve egy bizonyos ideig nemzetközi piacokon a TT RS is.
Az USA-ban az utolsó 50 példány a Heritage, azaz örökség nevű limitált szériát alkotja. Öt színkombinációban készül az autó, mindegyikből 10-10 példányt készítenek:
Alpine Fehér karosszéria ezüst varrással díszített kék bőrkárpittal
Helios Kék metálfényű karosszéria kék díszvarrással díszített szürke bőrkárpittal
Stone Szürke metálfényű karosszéria szürke varrással díszített vörös bőrkárpittal
Tizian Vörös metálfényű karosszéria szürke varrással díszített Havanna-barna bőrkárpittal
Malachite Zöld metálfényű karosszéria fekete varrással díszített Konyak-barna bőrkárpittal
Az Audi exclusive szolgáltatása keretében készülnek a különleges autók, köztük olyan kombinációkkal, amelyeket még nem rendeltek az Egyesült Államokban. Az extralistáról választható extrákon felül a limitált széria még Alcantarával burkolt kormányt (12 óránál piros gyűrű jelzi a középpontot) és váltókart is kap, a jobb hátsó oldalablakba a Heritage Edition feliratot, az 1-2-4-5-3 gyújtási sorrendet és a quattro feliratot marják. Amíg a TT RS alapára 73 200 dollár, a TT RS Heritage Edition ára 81 450 dollár.