Azon kevés autógyártók közé tartozik a McLaren, amelynek sikerült elérnie a motorsport világában „Hármas koronaként” emlegetett sikert, azaz autói megnyerték az Indianapolis 500-as, az F-1 Monaco-i Nagydíj és a LeMans-i 24 órás versenyt is. Erre a sikerre emlékezik a McLaren 750S 3-7-59 elnevezésű autó – ezek a győztes autók rajtszámai.
1974-ben Johnny Rutherford volt a leggyorsabb az Indianapolis 500-ason a „3”-as rajtszámú McLaren M16D-vel; 1984-ben Alain Prost nyert Monte Carlóban a „7”-es rajtszámú MP4/2-vel; Yannick Dalmas, Masanori Sekiya és JJ Lehto 1995-ben az „59”-es McLaren F1 GTR-rel diadalmaskodott LeMans-ban. A kocsi elején jelenik meg az F-1-es versenyautó dohánygyár-szponzorának színe, az oldalfal szürkéje a LeMans-i versenyautóról származik, hátul látható az Indy 500-győztes autó narancssárga színébe – mindenhol ott a megfelelő rajtszám is.
Mindössze 6 darab McLaren 750S 3-7-59 készül, amelyeknél mintegy 1200 munkaórába telik a 20 különböző színből készített egyedi fényezés elkészítése. Ezen felül egyedi az üléskárpit, a gázpedál, a féknyergeket pirosra, kékre vagy arany színűre fényezik annak megfelelően, épp melyik szín dominál az adott kerékjáratnál. A fényezés 3 részén QR-kódot is elhelyeztek, amelynek leolvasásával az inspirációt adó versenyautó történetét ismerhetik meg az érdeklődők.
Pontos vételárat nem mondtak, csak annyit, hogy a 329 500 dolláros alapár (Kaliforniában mutatták be az autót) helyett több mint 700 000 dollárt kell fizetni az autóért. Mondani se kell, hogy mind a 6 példány előre elkelt, szóval nem volt túlzó a vételár…