Már két Dakaron is indult a Prodrive által a Bahreini állam támogatásával kifejlesztett Raid Xtreme nevű versenyautó, úgyhogy az eredeti terveknek megfelelően most piacra dobták az utcai változatot. A Hunter nevű autóról nem kevesebbet állítanak, minthogy ez az első olyan szuperautó, amely talajviszonyoktól függetlenül képes maximális teljesítményt nyújtani. Egészen pontosan utóbbira hangolták az autót, amely fél-slick abroncsokkal akár 4 másodperces 0-100 km/óra sprintet is tudna aszfalton, de inkább 35 col átmérőjű terepgumikkal szállítják azt, hogy az épített infrastruktúra határain túl is helytálljon.
A versenyautó formáját elkészítő Ian Callum egy kicsit finomított a megjelenésen és elkészítette az utcai autóhoz elengedhetetlen belső teret is, azaz van rendes műszerfal és középkonzol, utóbbin helyezték el a különféle rendszereket vezérlő kapcsolókat. A lehető legtöbbet megőrizték a versenyautó technikájából, de azért van néhány fontos változás is. A 3,5 literes V6-os Ford EcoBoost teljesítményét például 50%-kal megnövelték, immár 600 LE/700 Nm áll a vezető rendelkezésére, a hatfokozatú szekvenciális helyett hatfokozatú robotizált váltót használnak.
Nincs változás az acél vázszerkezetben, de a felfüggesztésnél 35 helyett már 40 cm a rugóút, ami terepen még simább haladást ígér. Körben hatdugattyús féknyergeket használnak és hűtőtt tárcsákat építenek be, a vezető és utasa karbon kagylóülésben foglalhat helyet, hatpontos övek vigyáznak rájuk. A Prodrive Hunter karbon karosszériájában újrahasznosított műanyagot is használnak. A vételár adók nélkül 1,25 millió font, azaz 551 millió Ft, akinek van ennyi pénze egy játékautóra, azt nem vágja majd földhöz a benzinszámla sem – a versenyautóból származó biztonsági tank térfogata 480 liter!