Nem véletlenül szakított a Corolla névvel Európában a Toyota, amikor bemutatta az Aurist. Az autónak az volt a célja, hogy más márkáktól hódítson el vásárlókat, amit sikerrel is teljesített az autó, nem utolsó sorban a HSD hibrid változatnak köszönhetően. A vastag álcázás ellenére is látszik, hogy a második generáció sportosabb lesz.
Arra azért gondosan ügyelnek majd a formatervezők, hogy ne lehessen összekeverni a Lexus CT 200h-val az újdonságot. Szélesebb lámpák, kis ablak a C oszlopon – rá se lehet majd ismerni az újdonságra. Ami nem változik – sokat – az a motorkínálat, igaz, a benzin-elektromos hibrid kivitel már kezdettől fogva (pár hónap késéssel) elérhető lesz, nem kell a modellciklus felééig várni vele.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!