Miután a Porsche bejelentette a J1-es műszaki alapra épülő Taycan villanymotoros kupéjának frissítését, várható volt, hogy záros határidőn belül az Audi e-tron GT is hasonló sorsra jut. Azonban a németek még nem akarnak semmit se elárulni a változásokról, úgyhogy jobb híján a tulajdonában levő Ducati csúcsmodelljéhez hasonlították az álcázott prototípust.
Az Audi részéről Jaan Mattes Reiling műszaki projektmenedzser, a Ducati részéről Alessandro Valia fő teszt- és fejlesztési pilóta vett részt a megrendezett interjúban, amelyen egymás járművére csodálkoztak rá, és irigyelték a másikat, milyen jó munkája van. Egyébként meg azokra a változásokra számíthatunk, mint a testvérmodellnél, persze azért meghagyják a tisztelettávolságot Ingolstadtban, tehát nagyjából 700 lóerőnél tetőzik majd a választék, de elérhető lesz az Audi e-tron GT-hez az aktív hidraulikus felfüggesztés, és itt is a nagyobb teljesítményleadású akkumulátorokat használják majd.