Mivel a piacon a dupla fülkés platósokat lehet eladni, a Gladiator nevű pickuphoz is a Wrangler Unlimited karosszériáját vették alapul – a terepjáróhoz hasonlóan itt is ledönthető a szélvédő, kivehető a tető és az ajtók is. A tengelytávolságot 49 centivel nyújtották meg, a teljes hossz 79 centivel növekedett, hogy az utastér mögött még 152 cm hosszú platónak is legyen helye.
Haszonjárműről lévén szó elöl-hátul nagy teherbírású Dana44 merev hidakat használ a Gladiator, ehhez képest azonban mindössze 725 kg a terhelhetősége – ez megfelel a Ford Ranger és Chevrolet Colorado hasonló értékének.
A Gladiatorhoz nem lesz választható a 2,0 literes turbómotor, a forgalmazás a 3,6 literes, 285 lóerős V6-ossal indul, 2020-tól lesz elérhető a továbbfejlesztett 3,0 literes V6-os turbódízel 260 lóerővel és 600 Nm-rel. A váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású vagy nyolcfokozatú automatikus, minden esetben kapcsolható összkerékhajtás van a fedélzeten.