Épp csak elkészült a Neumann H2 prototípus, és máris Dubajba szállították azt, ahol a COP28 klímacsúcson állították azt ki. A Neumann János Egyetem Járműtechnológiai Kutatócsoportja fejlesztette a 3 kerekű szállítójármű hajtását, a megjelenést pedig a MOME Mobility Design Lab készítette.
Egy feltöltéssel elérheti a 250 km-t a hatótávolság, az áramot hidrogén (tüzelőanyagcella) és napelemek segítségével állítja elő a Neumann H2. A karbon tartályban tárolt 0,7 kg hidrogén mintegy 150 km-re elegendő energiát szolgáltat, az 5 kWh kapacitású akkumulátor (amelyet folyamatosan tölt a napelem) ehhez még 100 km-t tud hozzáadni. A hajtómotor 16 lóerő teljesítményű. A navigáció a beprogramozott útvonal alapján előre megtervezi, milyen energiaforrást használ a haladáshoz, minimalizálva a fogyasztást.
Nincs ajtaja a 2 személyes fülkének, mert városban sokszor kell ki- és beszállni egy futárnak, körben kamerák figyelik a Neumann H2 környezetét, ezek kiváltják a külső tükröket, megkönnyítik a szűk helyen manőverezést. Van olyan LED-es panel is, amelynek a segítségével kommunikálhat az autó a környezetével, ez akár fizetős reklámüzenetek megjelenítésére is használható.