Még a végén azt is megérjük, hogy a BMW praktikus autókat fog gyártani. Kezdjük azzal, hogy a BMW 5-ös Gran Turismo igazából nem is azoknak készült, akiknek sok hely kell, hanem hogy a cégvezetők nyugodt szívvel tudjanak a munkások elé állni a válság idején is, és mutatni: ők is lemondtak valamiről azzal, hogy nem 7-es, hanem 5-ös BMW a következő cégautójuk. Nos, a 3-as GT esetén semmi ilyenről nincs szó, ez tényleg azoknak készül, akiknek kell a jól hozzáférhető csomagtér, de nem akarnak kombit.
Az autó egyébként nem csak a jól pakolható hátsójával hoz majd újat, de ahogy az a kémfotón is látszik, aktív hátsó szárnyat is kap, amely autópálya-tempónál – vagy gombnyomásra – bújik elő a fedélből. Igaz, nem lesz dupla nyitású raktér fedél.
Műszakilag egyébként ugyanazokat tudja majd a BMW 3-as GT, mint a limuzin, mivel nem nagyon kerül magasabbra a tömegközéppont, a vezethetőség sem romlik. Apró bónuszként még hatalmas méretű üvegtetőt is rendelhetnek majd a tulajok, ami ezidáig a kombi kiváltsága volt.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!