Egy kicsivel praktikusabb kialakítással, tehát kombi karosszériával is választható mostantól az Audi A6 55 TFSI e quattro, a zöld rendszámos hajtás. Azért nem lehet felhőtlenül boldog a vásárló, mert az akkumulátor helyigénye miatt a csomagtér befogadóképessége 405 literre csökken, mivel megszűnik a padló alatti rakodóhely; támladöntést követően 1535 literes a raktér.
A belső égésű motor a 252 LE/370 Nm teljesítményű 2,0 literes négyhengeres, ezen kívül egy 143 LE/350 Nm teljesítményű villanymotor hajt be a nyolcfokozatú automatikus váltóba, majd quattro hajtáson keresztül mind a négy kerékhez jut el az erő. A villanymotorral segítik át a turbót a gyenge ponton, annak 1250/perces fordulatánál a maximális, 500 Nm-es rendszernyomaték megy a kerekek felé. A 0-100 km/óra gyorsulás 5,7 másodpercig tart, az elektromos csúcssebesség 135 km/óra, a végsebesség elektronikusan korlátozott 250 km/óra.