Nagyon nekifeküdt a veteránjárművek villamosításának a brit Everrati, az első, exkluzív modellek után most kezdi kiterjeszteni a kínálatát a kevésbé drága, de annál nagyobb számban a brit utakon lévő típusokra. Most például a Land Rover Series IIA alapján készítettek akkumulátoros-elektromos autót.
Az egész művelet azzal indul, hogy darabokra szedik az autót, és kijavítják a korróziót, illetve galvanizálják az alvázat és a taposólemezt, és eközben elvégzik az átalakításhoz szükséges módosításokat is. Például megváltozik a tömegeloszlás, ezért módosítják a felfüggesztést, a nagyobb tömeg és teljesítmény miatt a fékrendszer teljesítményét is megnövelik, és természetesen modern abroncsokat szerelnek fel. A hajtómotort és az akkumulátor-csomagot úgy építik be, hogy visszaállítható az eredeti állapot; persze akkor a futóművet is vissza kell építeni – a jobb fékekről nem érdemes lemondani.
Az Everrati egy 150 lóerő csúcsteljesítményű és 300 Nm teljesítményű hajtómotorral szavazott, ez bő kétszer olyan erős, mint az eredeti erőforrás. A váltóba hajt be a villanymotor, tehát megmarad az eredeti, kapcsolható összkerékhajtás a kapcsolható differenciálzárakkal, azaz nem romlanak a terepképességek. Az akkumulátor 60 kWh kapacitású, és mintegy 200 km-es hatótávolságot tesz lehetővé. Az Everrati első, akkumulátoros-elektromos Land Rover Series IIA átalakítását a Bridge of Weir bőrmanufaktúra rendelte meg, akik aztán fenntartható forrásból származó bőrrel kárpitozták az utasteret, és teljesen új tetőt is készítettek az autónak. Új elem még az utastérben a középső tárolódoboz, az elöl- és hátul utazók testi épségére derékövek vigyáznak.