Hét évvel ezelőtt debütált a Porsche Macan szabadidő-autó, amelynek 2023-ban érkezik az utóda, de ezzel párhuzamosan nem állnak le az első generációs modell gyártásával. Az ok, hogy a kizárólag akkumulátoros-elektromos hajtással szerelt modellt nem tudják világszerte forgalmazni, vannak olyan országok-földrészek, ahol elengedhetetlen még a belső égésű motor. Júliusban megismerhetjük, milyen formában marad velünk az autó.
Átrajzolják a lökhárítókat, a felniket, új karosszériaszíneket vezetnek be, és szűkítik a választékot: a Macan, Macan S és Macan GTS marad meg. Aggódni nem kell, mindegyik erősebb lesz a mostaninál, a belépőszintet jelentő 2,0 literes turbómotor 265 lóerős lesz, a Macan S új blokkot kap (3,0 liter helyett 2,9 literes lökettérfogat) és 380 lóerőt, a GTS-ben dolgozó 2,9 literes V6-os biturbó 440 lóerőre erősödik. Az utastérben új kormánykerék, élesebb képet adó vetített műszeregység és nagyobb központi érintőképernyő jelenti a változást a Porsche Macan frissítésnél.