Még a fejlesztési fázisban tart a Bavarian Econs nevű műhely akkumulátoros-elektromos átalakítása, a klasszikus BMW-kre szakosodott új cég ugyanis a márkától elvárható vezetési élményt akarja nyújtani az ügyfeleknek, ehhez pedig még szükség van némi finomhangolásra. Az első prototípus rögtön a korabeli tuningalkatrészeket is megkapja, azaz kiszélesített karosszériát és széles felniket visel, az álcázáson az elektromos közlekedésre és Bajorországra utaló motívumokat lehet felfedezni.
Sokat dolgoztak azon, hogy az eredetinek megfelelő analóg műszerek a modern technika digitális jeleit mutassák, annyiból rendhagyó az átalakítás, hogy nem a váltóra építik rá a hajtómotort, hanem azt a hátsó tengelyre teszik. A teljesítmény 163 LE és 170 Nm, ami 6,2 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásra elég, akkumulátor-kapacitást nem közöltek, csak annyit, hogy 180 km az elérhető hatótávolság, és a 400V-os nagyfeszültségű rendszert akár 50 kW villámtöltéssel lehet táplálni. A Bavarian Econs BMW 02 átalakításának ára egyedileg kerül megállapításra, hiszen jó eséllyel a kiindulási alapot jelentő fél évszázados autón is dolgozni kell ahhoz, hogy abban beépítsék az akkumulátoros-elektromos hajtást.