A flottafogyasztásra hivatkozással hagyott fel Európában a belső égésű motorral szerelt modul egyterűek forgalmazásával a Stellantis 2022-ben, és úgy tűnik, a modellfrissítés után se változik a helyzet. Nemrég megismerhettük az összes megújult haszonjárművet – amelyeknél még választhatóak benzin- és dízelmotorok –, a személyautók közül elsőként a Peugeot E-Rifter debütált. Az eddigieknek megfelelően a Partnertől eltérő a Rifter megjelenése, rögtön szabadidő-autós körítést is adnak hozzá.
Teljesen új a műszerfal, amelynek közepén már 10 colos képátlójú érintőképernyő található az eddiginél gyorsabb működéssel és több kapcsolódó szolgáltatással, világosabb az üléskárpit, a kisebb átmérőjű volán fűthető. A Peugeot E-Rifter 5 vagy 7 üléses utastérrel, rövid vagy hosszú karosszériával választható, a hajtás minden esetben ugyanaz, az eddig is kínált akkumulátoros-elektromos hajtás. A 136 LE/270 Nm teljesítményű hajtómotor az 50 kWh kapacitású akkumulátorral 320 km-es szabványos hatótávolságot kínál, a végsebesség 135 km/óra. A fedélzeti töltő 11 kW-os, villámtöltésre 100 kW-tal van lehetőség.