Amikor 2017-ben a Honda piacra dobta a WR-V nevű olcsó szabadidő-autóját, az egyszerűen csak egy megemelt és saját orral ellátott Jazz volt, a mostani generációváltásnál már teljesen egyedi a karosszéria – de maradt a padlólemez. A legfontosabb eltérés a HR-V-től, hogy csak 4060 mm a hossz és 2485 mm a tengelytávolság, de még így is marad 380 literes csomagtér az autó hátuljában.
Indonéziában egyedül 1,5-ös szívómotorral (121 LE/145 Nm) adják a WR-V-t, alapfelszerelés a fokozatmentes automatikus váltó. Viszonylag gazdag a felszerelés, már az alapmodellben is van 7 colos képátlójú érintőképernyős fejegység, kulcsnélküli motorindítás, tolatókamera, légkondicionáló, de csak 4 légzsákot adnak a blokkolásgátló és menetstabilizáló mellett. A legfontosabb érv a WR-V mellett, hogy az azonos motorral szerelt HR-V-hez képest 25%-kal olcsóbban adja a Honda.