Egyszerre csak két nagy versenysorozatra akar költeni a Daimler konszern, nemrég jelentették be, hogy nemsokára gyári csapattal indulnak a Formula E világbajnokságban, és mivel elkötelezettek a Formula 1 mellett, úgy döntöttek, hogy a 2018-as szezon után kiszállnak a DTM-ből. A német versenysorozat így kétmárkás lesz 2019-től, az Audi és a BMW küzd majd egymással, de lehet, hogy egyesítik majd a Távol-Keleten zajló Super GT versenysorozattal a bajnokságot. Utóbbiban ugyanarra az alvázra épülnek az autók, csak 2,0 literes turbómotorjuk van – utóbbi bevezetése is 2019-2020 körül várható a DTM-ben, tehát csak formai kérdés lenne a nyitás az ázsiai gyártók felé.
De nem csak ez az egy távozást jelentették be a héten, a Mercedes-AMG ugyanis értékesíti az olasz MV Agusta motorkerékpár-gyártóban eddig meglévő 25 százalékos részesedését. A vásárló az a ComSar Invest nevű befektető alap, amely a fennmaradó 75 százalékot birtokolta. Arról nincs hír, megmarad-e az együttműködés, az utóbbi években több autókereskedésben is megjelentek az olasz motorkerékpárok, a nagyobb kereskedőhálózatnak is köszönhető, hogy hosszú évek után tavaly volt újra nyereséges az MV Agusta.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!