Nagyon készül már a Mercedes a második, teljes egészében az AMG gyári tuningrészleg által kifejlesztett sportkocsi bemutatójára. Nem egyszerűen a SLS AMG utódát készítették el Affalterbach-ban, hanem egy sokkal szélesebb vásárlóréteget akarnak megszólítani a korábbinál érezhetően olcsóbb újdonsággal.
Sokkal rövidebb lesz a karosszéria, miközben a szélessége lényegében változatlan. Ráadásul ezúttal nem kell olyan, a tömegközéppontot a magasba emelő, drága és kevésbé praktikus megoldásokkal törődni, mint a sirályszárnyas ajtó, így menetdinamika tekintetében nagy előrelépés lesz az újdonság. Persze ezúttal is kihasználták a tetőlemezt, a belső tükörnél helyezik el azokat a gyorsbillentyűket, amelyek megnyomásával rögtön a Navigáció/Rádió/Média/Telefon menübe juthat a felhasználó.
Egy teljesen új, 4,0 literes V8-as biturbó-motort készítettek az új sportkocsihoz, amely két teljesítménnyel lesz választható. Az alapmodellben nagyjából 470-480 lóerőt tud majd a blokk, a Mercedes AMG GT S-be meg 510 lóerővel szerelik. Nem csak nyomatékos (600-650 Nm), de pörgős is az új erőforrás, a leszabályozási fordulata 7200/perc. Ennél többet, tehát hogy pontosan mennyire gyors az új kupé, illetve hogy mennyibe fog kerülni, majd a bemutató alkalmával tudunk meg.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!