Még a BMW-re is rálicitált a Citroën, hiszen a DS4 Racing-ben használt 1.6 THP az eddigi legnagyobb teljesítményű a nagy sorozatban gyártott motorok közül. A Mini-ben 218 lóerő az elérhető maximum, a PSA mérnökei 256 lóerőre húzták fel az erőforrást – a 160 lóerő/liter egyébként rekord a sorozatgyártású turbómotorok között.
A Citroën DS4 Racing tanulmány esetén 35 mm-rel csökkentették a hasmagasságot, elöl 55, hátul 75 mm-rel növelték meg a nyomtávot annak érdekében, hogy a sofőr a lehetőleg többet ki tudja használni a motor teljesítményéből.
A hatalmas teljesítmény ellenére 6,5 l/100 km-es szabványos fogyasztást előlegeznek meg az autónak, a gyakorlati érték ennél magasabb lehet, főleg, ha a vezető néha odalép az autónak. A DS4 Racing megjelenését karbon kiegészítőkkel dobják fel, ezek valószínűleg a megvásárolható modellen is rajta lesznek.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!