Elöl fésülték át észrevehető módon a Škoda Rapid megjelenését, a lökhárító alsó részén új formájúak a légbeömlők és a ködfényszórók, a fényszórók formáját is módosították, a jellegzetes formájú LED-es menetfény csak a feláras bi-xenon egységekbe kerül. Hátul sötétebb lett a búra, a LED-es világítás feláras. Újratervezték a könnyűfém felniket és dísztárcsákat. Könnyebb lesz felismerni a Spaceback nevű változatot, hiszen immár alapfelszerelés a mélyre húzott, fekete hátsó szélvédő.
Az utastérben sok apróság változott, például a díszbetétek az ajtókon, a légbeömlők, a szellőzéspanel és a műszeregység grafikája is új. Ennél sokkal fontosabb változás történt a motorkínálatban, ahol megszűnt az 1,2 literes 4 hengeres turbómotor, a helyét az új fejlesztésű, már a Škoda által gyártott 1,0 literes háromhengeres turbós veszi át. Kevesebb hengert, de több lóerőt kapnak a vásárlók, az alapszint 95 LE (0-100 km/h 11,0 s), a feláras pedig 110 LE (0-100 km/h 9,8 s). A korábbinál sokkal alacsonyabb fogyasztást ígér a 10 kg-mal kisebb tömeg, a változó szállítású olajpumpa, a szívósorba épített turbófeltöltő gyorsabb motorreakciót eredményez.
A motorkínálat többi része változatlan, tehát az 1,4 literes, 125 lóerős turbómotor jelenti a csúcsot, dízelből pedig a háromhengeres 1.4 TDI (90 LE) vagy a négyhengeres 1.6 TDI (116 LE) létezik. Új elem a felszerelések között a wifi-hotspot, az Infotainment Online és CareConnect szolgáltatások (SIM kártya és előfizetés kell az igénybevételhez). Az Egyszerűen okos megoldások sora két darab, a hátul utazók által használható, kütyütöltésre szolgáló USB-csatlakozóval bővült. A Genfi Autószalonon lesz a felfrissített Škoda Rapid és Spaceback világpremierje, nem sokkal ezt követően indul meg a forgalmazás.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!