Latin-Amerikában már évekkel ezelőtt leválasztották a Ram haszonjárműveket a Dodge-hálózatról, a személyautó kereskedések még megvannak, de értékesíthető autó híján nem sok vizet zavarnak, amióta az egy időben nálunk is forgalmazott Journey szabadidő-autó elbúcsúzott. Hamarosan bemutatják a 2022-es Dodge Journey-t, amely nem a Stellantis terméke, hanem a kínai GAC GS5-ös átmárkázott változata.
A kínai cég is most akarja kiszélesíteni jelenlétét a régióban, ezért elkészítették a helyi előírásokhoz szabott változatát az autónak (pl. az 1,5 literes turbómotor 170 helyett csak 150 lóerős), ezt veszi át egyedi hűtőráccsal a Dodge. A GAC Motor és a Stellantis egyébként Kínában vegyesvállalatot üzemeltetnek, Jeepeket készítenek a helyi piac számára, és épp most jelentették be, hogy az egyik üzemet kihasználatlanság miatt bezárják – a két meglévő gyárnak 328 000 autó az éves kapacitása, ezzel szemben az idei első hét hónapban csak 12 288 darab autót gyártottak ezekben; még a megmaradó, 164 000 autó/év kapacitású changsai gyár se lesz kihasználva.