Nagyon szép retró márkajelzésként hivatkozott a Lada gyár vezetője, Makszim Szokolov a kínai FAW emblémájáról, amikor az első kereskedők nemtetszésüket fejezték ki, hogy az új X-Cross 5-ös szabadidő-autók kormányán nem a Lada gyár emblémája látható. Egyébként nem feledékenységről van szó, hanem arról, hogy olyan gyorsan történt a kínai FAW Bestune T77-es átvétele, hogy egyszerűen nem maradt idő arra, hogy a kormánykeréken is lecseréljék a márkajelzést – a légzsák miatt ez egy fontos biztonsági alkatrészenek minősül, így emiatt újra homologizálni kell az autót, ami több hónapos eljárás – ennyit pedig nem tudtak várni az új modell átvételével, hiszen felsőbb utasításra vették át a szentpétervári Nissan üzemet, ahol a munkahelyek megőrzése miatt a lehető leghamarabb kellett újraindítani a szalagokat.
Ha ez nem lenne elég a Ladának, most újabb kínai partnert néztek ki neki. Arról van szó, hogy a jelenleg csak importőrként Oroszországban jelen lévő Dongfeng már egy ideje próbál helyi gyártást szervezni, a hírek szerint már közel voltak ahhoz, hogy bejelentsék egy összeszerelő-üzem létesítését a Kalinyingrádi enklávéban – itt nagyvonalú állami támogatást kaptak volna –, helyette inkább a Lada jelenleg tetszhalott állapotban vegetáló izsnyevszki gyárát veszik át. Amióta utóbbi telephelyről logisztikai egyszerűsítés miatt Togliattiba telepítették át a Vesta-gyártását, csak alkatrészeket készítenek, az eredetileg 3600 fős kollektívából már csak 1100-an maradtak. Az e-Largus összeépítése se zavart volna sok vizet. Ehhez képest viszonylag gyorsan meg tudnák kezdeni a Dongfeng típusainak gyártását, azt nem tudni, hogy ezek saját néven kerülnek forgalomba, vagy netán ezeket is Lada-néven és a Lada-kereskedésekben próbálják értékesíteni. A Dongfeng jelenleg importőrként van jelen az orosz piacon az 580-as szabadidő-autóval, a Shine Max személyautóval és a Captain-T könnyű haszonjárművel.