A Volkswagen pár évvel ezelőtt már megpróbálkozott az importált Seatok forgalmazásával Kínában, de a terv nem jött be, mert a helyi autókhoz képest többszörös áron nem lehetett eladni a modelleket. A német cég azonban nem tett le a márkanév távol-keleti hasznosításáról, a JAC Volkswagen közös vállalat újenergiás termékeit akarta Seat néven piacra dobni, ez ellen azonban tiltakozott a kínai fél. Salamoni döntés született az ügyben, Seat helyett Xijyte (ejtsd: kszíjat) néven forgalmazzák majd az új autókat. A márkajelzést is megváltoztatják, az európai, középen kettéválasztott S betű helyett egyszerű, krómos S betű kerül majd az elektromos autókra – az új vállalat központja előtt felállított oszlopon már látható az új logó. Nem tervezik ezeknek a távol-keleti kszíjatoknak az európai forgalmazását, a tervek szerint a teljes gyártott mennyiséget felszívja majd a helyi piac, Európában az MQBe építőkészletre épülő új modellek gazdagítják majd a spanyol márka kínálatát a következő évtizedtől kezdődően.
A JAC és a Volkswagen kiterjeszti az együttműködését, megvizsgálják annak a lehetőségét, hogy az olcsó elektromos autók után milyen haszonjárművet honosítsanak meg a kínai piacon, a Transporter illetve a Crafter, és azok személyszállító változatainak átvételéről van szó.