Kínában még az idén megvásárolható lesz az MG Cyberster villanymotoros roadster, amely 2024 második negyedévében jön Európába – elsőként Nagy-Britanniába, majd az EU-ba. A gyártó SAIC konszern célja, hogy az elektromos korszak meghatározó sportkocsija legyen az újdonság, amelyet kétféle hajtással forgalmaznak.
Alapesetben a hátsó tengelyre kerül egy 310 lóerős hajtómotor, az opciós összkerékhajtásnál előre 201, hátra 335 lóerős hajtómotort szerelnek, ami 536 LE/727 Nm rendszerteljesítményt eredményez. Utóbbival 3 másodperc körül 0-100 km/óra gyorsulásra lesz képes a mintegy 2 tonnás saját tömegű MG Cyberster, amelynek minden változata 77 kWh kapacitású akkumulátort kap. Az első tanulmánytól kezdve alig 3 év alatt fejlesztették ki a sorozatgyártású modellt, a munkát lassította a koronavírus-járvány kirobbanása. A legnagyobb problémát egyébként a látványos, felfelé nyíló ajtók jelentették, amelyek minden időjárási körülmények között megfelelően kell működniük.