Kínában egészen mostanáig a Dongfeng saját motorjaival kínálta az arrafelé Rujing 6 néven forgalmazott pickupját, amely a lemezek alatt a Nissan Navara és a Renault Alaskan testvére. Most aktualizálták a technikát, megkapta ugyanazt az Iveco által gyártott 2,3 literes turbódízelt, mint az európai modell (163 LE/380 Nm). Újdonság viszont, hogy a hatfokozatú kézi kapcsolású váltó alternatívája a ZF nyolcfokozatú automatája – ezt még nem jelentették be Európában.
Az új motoron és váltón kívül a Bosch 9.3-as verziójú menetstabilizálóját kapja a teherautó, újak az elektromosan nyolc irányban állítható első ülések, és immár 9 colos képátlójú a központi érintőképernyő, amely mögött nagyobb teljesítményű hardver rejtőzik, akár panorámaképet adó kamerarendszerrel. A Dongfeng Rujing 6-os műszaki változásait egy kicsit áttervezett hűtőrács jelzi.