Nagyobb méretű hűtőrácsot és a Ranger pickupról ismerős menetfényeket tartalmazó fényszórókat kapott a JMC-Ford által bemutatott Transit T8-as. A haszonjármű fényezetlen fekete hűtőrácsot kap, a személyszállító és autóbusz krómtól csillogót, az akkumulátoros-elektromos változatnál pedig színrefújt burkolatot használnak. A zárt karosszériában legfeljebb 15,4 m3-es lehet a raktér, a legnagyobb össztömegű változat 5,25 tonnás.
Elektronika tekintetében a mai személyautók szintjén van a Ford Transit T8-as tudása, tehát elérhető hozzá nagypanelos műszerfal (2 darab 12,3 colos képátlójú kijelző közös üvegburkolat alatt), kulcsnélküli bejutás és motorindítás, körkamera, kormányfűtés, 2.5-ös szintű önvezető rendszer is lehet a fedélzeten. Távoli hozzáféréssel lehet vezérelni a klímát, a személyszállító és autóbusz kivitelekben olyan 5G modemet használnak, amelyek kellő számú kütyüt tudnak kezelni. Az autó a Bosch 9.3-as menetstabilizáló rendszerét használja.
A keresztmotoros kivitel 2,0 literes turbódízelt használ, ennél 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus lehet a váltó, a hosszmotoros változat 2,3 literes turbódízelt használ, amihez 7 fokozatú kézi kapcsolású vagy 8 fokozatú automatikus váltót adnak. Az akkumulátoros-elektromos kivitel 100 kWh kapacitású akkumulátort kap. A JMC-Ford Transit T8-as 4 kerék-légrugózással is választható, amelynél az érintőképernyőről lehet szabályozni bizonyos keretek között a rugózás keménységét és a hasmagasságot.