A Dongfeng konszernen belül a Mengshi (Harcos) márka alatt gyártották a Hummer H1-es másolatot 2002-től, de jövőre már jön a saját fejlesztésű utód, amely az USA-ban hamarosan a kereskedésekbe érkező GMC Hummer EV villanyautóhoz hasonlóan brutális teljesítményt kap. Az M-Terrain gördeszka-alapjába rögtön 4 hajtómotort szerelnek, amelyek egyenkénti szabályozással tudják megoldani a differenciálzárakat. Az összkerék-kormányzással 10,2 méteres átmérőjű körön képes megfordulni az autó, Off-Road üzemmódban (alacsony tempó) akár „rákjárásban” is tud közlekedni az M-Terrain. A légrugózásnál 150 mm a rugóút, és akár 105 mm-rel lehet megemelni a karosszériát a kiindulási állapothoz képest.
Kétféle hajtással indul a sorozatgyártás, az akkumulátoros-elektromos változat 140 kWh kapacitású akkumulátort kap, amivel 500 km-es hatótávolság realizálható egy feltöltéssel, a 4 hajtómotor rendszerteljesítménye 1088 lóerő. A másik hajtás a hatótávnövelő benzinmotorral szerelt kivitel, erről per pillanat az ismert, hogy 66 kWh kapacitású akkumulátorral szerelik, és egy feltöltéssel (akkumulátor és benzin) 800 km-es hatótávolságot ér el, ennél a változatnál a rendszerteljesítmény „csak” 816 lóerő.
A rövid vagy hosszú karosszériával választható terepjáró legkönnyebb változata 4,2 másodperces 0-100 km/óra sprintet ígér, később lesznek gyengébb (2 hajtómotor) de könnyebb (pickup) változatok is – évente egy-egy új konfigurációt dobnak piacra. A Dongfeng 2022 januárjában kezdte építeni a Mengshi márka új üzemét, ahol az új villanymotoros luxusautókat gyártják majd, a 485 hektáros telken a gyár mellett majd egy olyan tereppálya és élményközpont is helyet kap, ahol a vásárlók tesztelhetik az autók tudását. Valószínűsíthető, hogy a Stellantis által a nagy méretű észak-amerikai modellek számára készített villanyautó-alváz is párhuzamokat mutat majd a Dongfeng új műszaki alapjával, hiszen a két cég már rendelkezik hasonló műszaki együttműködéssel (CMP).