Amíg mifelénk csak az orrán visel formabontó megjelenést a Hyundai Santa Fe szabadidő-autó, a kínai piac számára teljesen új befejezést készítettek a formatervezők. Nem utolsó sorban azért, mert 100 mm-rel megtoldották a tengelytávolságot, a karosszéria teljes hossza 16 centivel több a normál változaténál. Az oldalfalon sokkal hangsúlyosabb króm keretbe foglalják az oldalablakokat, hátul pedig összekötik a patkó alakú LED-es lámpákat.
Új elem, hogy nemcsak kulccsal lehet bejutni az utastérbe, de ujjlenyomat-érzékelők is vannak. Amíg a műszerfal megegyezik a nálunk forgalmazott autóval, a nyolcfokozatú automatikus váltót nem előválasztó-karral, hanem nyomógombokkal lehet vezérelni. Egyedüli motorként 2,0 literes turbót kínálnak a kínai Santa Fe-hez, a 245 lóerős négyhengeres alapesetben csak az első kerekeket hajtja, az összkerékhajtás feláras.