A Chang’an Suzuki által készített modellfrissítés valószínűleg csak a helyi piacra gyártott autókat érinti, hiszen az egésznek a célja az autó tekintélyének növelése – hatalmas méretű krómozott hűtőráccsal szeretnék mindezt elérni. Ebből kifolyólag megváltoztatták az első lökhárítót, aminek következtében az autó teljes hossza 2 centiméterrel csökkent.
Azért is aktuális a modellfrissítés az SX4 esetén, mert nemsokára Kínában is megindul a Kizashi forgalmazása, és már előre igyekeznek egymáshoz hasonlatossá tenni a két típust. Műszakilag nincs újdonság, a Kínában eddig választható 1,6 vagy 1,8 literes négyhengeres benzinmotorral gyártják tovább az SX4-est. Európába már csak azért se várható ennek a módosításnak a megjelenése, mert mifelénk hamarosan a modellváltás lesz aktuális a kompakt Suzukinál. Igaz, elképzelhető, hogy a VW partnerség miatt egy kicsit csúszik az eredeti ütemtervhez képest a generációváltás, de ennyit csak megérnek a TDI motorok.