Kínában még nem váltják le az aktuális Ford Transit Custom generációt, de azért az arrafelé a JMC által gyártott típus se kerüli el a megújulást, és az Európában az év vége felé érkező új modell stílusában megrajzolt új orrot kap, illetve nagypanelos műszerfalat is kap – a kézi váltós alapmodellben még analóg a műszeregység, de magasabb felszereltségnél már 2 darab 12,3 colos kijelzőt szerelnek a haszonjárműbe. Nem a Ford saját SYNC rendszeréről van szó, hanem a kínai partner által fejlesztett, és az ottani alkalmazásokat – kínai hangfelismerés, Baidu kereső és térkép, stb. – használó szoftverről.
Műszakilag nincs változás, tehát az alapmotor marad a 2,0 literes EcoBoost turbó 210 lóerővel, opciós a 2,0 literes turbódízel 180 lóerővel, alapesetben 6 fokozatú, kézi kapcsolású a váltó, opciós a 9 fokozatú automata. Továbbfejlesztették a vezetőtámogató rendszereket is, amelyek radar- és kamera alapú segédeket jelent. Már megkezdték a felfrissített megjelenésű JMC Ford Transit Custom kiszállítását a kínai márkakereskedőkhöz.