Első és legfontosabb dolog a Proton és Lotus márkák felvásárlása után, hogy azok újra profitot termeljenek, ennek érdekében hozzák majd meg a döntéseket. Li Shufu, a Geely tulajdonosa azt se tartja elképzelhetetlennek, hogy a meglehetősen kis volumenű, és nagy kézi részaránnyal rendelkező Lotus termelést Kínába telepítik, ahol az olcsóbb munkaerő miatt kedvezőbb feltételekkel lehet majd előállítani a sportkocsikat. De az is lehet, hogy az alumínium karosszériás sportmodellek gyártása marad Hethel-ben a több iparági szereplőnek is dolgozó fejlesztőrészleggel együtt, és az új Lotus modellek, amelyek valószínűleg a Volvo építőkészletét használják saját hangolással, készülnek majd a Távol-Keleten.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!