Kína mindig is védte a hazai autóipart, külföldi gyártó csak úgy jelenhetett meg az országban, hogy egy helyi autógyártóval működött együtt, és egyszerre legfeljebb két partnere lehet egy cégnek. Most újabb szigorítást vezettek be.
A kínai kormány olyan intézkedést hozott, miszerint a jövőben csak az bővíthet kapacitást, aki nem saját, importált márkaneve alatt, hanem egy új, kifejezetten a kínai piac kiszolgálására létrehozott néven forgalmazza autóit. Legjobb példát erre a General Motors kínai működése adja jelen pillanatban, hiszen a Buick Excelle mellett elkészítették a BaoJun 630-as kompakt lépcsős hátút is. Nem, a GM nem tudott előre az új intézkedésről, egyszerűen a piac igényeit követte, ahogy azt a Honda is tette a Li Nian nevű helyi autómárka elkészítésével. Valószínűleg hamarosan a többi külföldi gyártó is elkészíti saját, kínai almárkáját.